Gratis bezorging en montage in NL
Betalen in termijnen
Uniek Nederlands gepatenteerd ontwerp

Klantenservice

Klantenservice

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 60 euro per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@thuiswerktafel.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Indien u producten in de vorm van maatwerk met door u opgegeven specificaties via deze webwinkel of op offerte basis koopt, is retourneren niet mogelijk. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Download hier ons retourformulier.

Levertijd & verzendkosten
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
De levertijd bedraagt 3 maanden. Thuiswerktafel is een product van Nederlandse bodem en wordt met zorg door vakmensen geproduceerd. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel en daarom wordt er bij aankomst in ons logistiek centrum een kwaliteitscontrole gedaan. Hierna maken wij een leverafspraak en plaatsen we jouw Thuiswerktafel op de gewenste plek.

Alle Thuiswerktafels worden gratis bij je thuisbezorgd.
Garantie
Wanneer je een Thuiswerktafel bij ons bestelt, mag je ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. Op ieder product geldt de wettelijke garantie wat inhoudt dat een product datgene moet doen wat jij als klant er in alle redelijkheid van mag verwachten. Standaard bieden wij een garantieperiode van twee jaar aan. Is je garantietermijn verlopen en heb je toch een vraag? Bel ons gerust, we vinden het belangrijk om je buiten de garantietermijn ook zo goed mogelijk te helpen. Afhankelijk van de vraag brengen we in overleg een deel van de kosten in rekening.

In onze algemene voorwaarden lees je meer omtrent onze garantie regeling.
Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@thuiswerktafel.nl. Wij zullen zorgen voor een passende oplossing. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heb je nog vragen?
In onze veel gestelde vragen sectie vind je vele antwoorden terug. Natuurlijk zijn wij ook bereikbaar wanneer jouw vraag hier niet tussen staat.

E-mail: info@thuiswerktafel.nl
Telefoonnummer: 033-200 31 80

Veel gestelde vragen
Thuiswerktafel logo Copyright © 2024 All Rights Reserved
cartmenuarrow-right
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram